رویدادها آرشیو خبر ها
شکست یووه در ضربات پنالتی ! اولین جام از دست رفت

شکست یووه در ضربات پنالتی ! اولین جام از دست رفت

سوپرکاپ فوتبال ایتالیا از ساعت 21:00 به وقت تهران آغاز شده و دو تیم یوونتوس - ناپولی در ورزشگاه ملی کشور قطر به مصاف هم رفته اند و جو فوق العاده ای در ورزشگاه پا برجاست.

یوونتوسی ها بازی را با ترکیب بوفون - لختشتاینر - بونوچی - کیه لینی - اورا - پوگبا - پیرلو - مارکیزیو - توز و یورنته آغاز کرده اند.

کارلوس توز مهاجم ارزشمند تیم یوونتوس در چهارمین دقیقه از بازی و با استفاده از اشتباه مدافعان حریف موفق شد به زیبایی دروازه ی ناپولی را باز کند و یووه پیش بیفتد.

یوونتوس بازی را با سرعت بالایی آغاز کرد و در همان دقایق اولیه به گل برتری رسید اما بعد از گل برتری، باز هم بانوی پیر تیم برتر میدان بود و فشار زیادی را بر روی دروازه ی حریف وارد کرده بود.

بازی در بیست دقیقه ی ابتدایی از سرعت بالایی برخوردار بود و یووه سعی داشت با استفاده از تمام مناطق زمین، راهی به سمت دروازه ی حریف پیدا کند و ناپولی نیز در ضد حملات موفق نشان می داد و حتی توپ را به تیرک دروازه ی یووه نیز کوبیدند.

در دقایق بعدی شاهد یک بازی آرام از سوی دو تیم بودیم و بازی سرعت اولیه ی خود را از دست داد و بیشتر در میانه ی میدان دنبال می شد که در این لحظات دو تیم با احتیاط بیشتری بازی را دنبال می کردند.

هرچه به دقایق پایانی نیمه ی اول نزدیک می شدیم، به سرعت بازی اضافه می شد و یوونتوسی ها سه موقعیت گلزنی را به راحتی از دست دادند و ناپولی نیز یک بار شانس به تساوی کشیدن بازی را از دست داد.

در مجموع نمایش یوونتوس در نیمه ی اول قابل تقدیر بود و شاگردان الگری برتر از تیم ناپولی بازی کردند و می توانستند با اختلافی بیش از یک گل به رختکن بروند.

در نیمه ی دوم و همانند چند دیدار گذشته شاهد یک نمایش ضعیف و بسیار معمولی از سوی بازیکنان یووه بودیم و کیفیت کار تا حدی پایین بود که تعداد پاس های بازیکنان یووه در بعضی از صحنه ها به عدد 3 هم نمی رسید و زمان حفظ توپ نیز توسط تورینی ها بسیار اندک بود.

ناپولی نیز از این ضعف یووه استفاده کرد و مالکیت بازی را در اختیار گرفت تا بتواند بازی را به تساوی بکشاند که موفق به این مهم نیز شد و در حالی که موقعیت های زیادی را از دست دادند اما در نهایت گونزالو بازیکن آرژانتینی این تیم موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

بعد از این گل، یووه نمایش بهتری را نسبت به دقایق ابتدایی انجام داد اما باز هم نشانی از یوونتوس قدرتمند نداشت و حملات یووه نیز نمی توانست خطری جدی برای دروازه ی ناپولی باشد و تنها در یک دقیقه ی پایانی یوونتوس دو موقعیت مناسب را توسط توز و یورنته از دست داد.

در نهایت تلاش دو تیم در نیمه ی دوم نیز به تساوی 1 - 1 منجر شد و دو تیم باید در وقت های اضافه به مصاف همدیگر بروند.

در وقت اضافه اول، شاهد نمایشی بسیار متفاوت و ایده ال از سوی یووه بودیم که چندین و چند موقعیت را برای باز کردن دروازه ی ناپولی به دست آورد اما باز هم موفق به گلزنی نشد تا پانزده دقیقه ی بازی به پایان رسید و دو تیم خود را برای بازی در نیمه ی دوم وقت های اضافه آماده می کنند.

در بین دو نیمه، یورنته از زمین بازی خارج شد و موراتا وارد بازی شد تا یووه از یک مهاجم تازه نفس بهره گیرد.

در ابتدای نیمه ی دوم وقت اضافه، کارلوس توز مهاجم یووه از روی حرکت دیدنی پوگبا صاحب توپ شد و به زیبایی دروازه ی ناپولی را باز کرد.

چهارمین گل این مسابقه را یک بازیکن آرژانتینی دیگر برای ناپولی به ثمر رساند تا توز و ایگواین هر دو در این مسابقه دو گل زده باشند.

تلاش دو تیم در 120 دقیقه با تساوی 2 - 2 به پایان رسید و بازیکنان خود را برای زدن ضربات پنالتی اماده می کنند تا ضیافت پنالتی ها برگزار شود.

بازیکنان یوونتوس در ضربات پنالتی نتوانستند موفق نشان دهند و جیجی بوفون به تنهایی در چند ضربه ناجی دروازه ی یووه شد اما بازیکنان یووه در زدن ضربات بسیار بی دقت عمل کردند و یووه اولین جام خود را با الگری از دست داد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: